ActualitatTreball

Fundació Ared celebrem La Nit d’Ared, la vetllada més màgica de l’entitat.

• 254 persones ens van acopanyar en la nit més màgica de Fundació Ared.
  • Gràcies a totes les persones que ens van acompanyar i a totes les col·laboracions, La Nit d’Ared va ser possible.

El 28 d’octubre a Fundació Ared vam viure una nit plena d’il·lusió, de retrobaments i abraçades, després de dos anys marcats per la pandèmia. I vam comprovar que, en el camí cap a una societat on tothom té dret a una nova oportunitat de vida, NO ESTEM SOLES.

Amb el suport de les 254 persones que van assistir i de tots els col·laboradors i col·laboradores, aquest any, hem aconseguit que la màgia de La Nit d’Ared ajudi a millorar l’ocupabilitat de les dones en situació de major vulnerabilitat que atenem a Fundació Ared. En els darrers mesos i degut al profund impacte de la Covid-19, hem viscut una transformació evident de la naturalesa i la intensitat de les necessitats socials, fet que ha incrementat clarament el nombre de persones en situació de pobresa i exclusió acompanyades per la Fundació Ared.

Amb aquesta acció hem aconseguit recaptar 30.750€ que permetran garantir l’ocupabilitat, durant tot un any, de dues de les dones en situació d’alt risc de vulnerabilitat que atenem a Fundació Ared, a través d’unes condicions laborals justes i dignes.

En el marc incomparable dels jardins de Palo Alto vam viure una experiència gastronòmica inclusiva organitzada per Catering Ared. Comptant amb la participació i col·laboració de reconeguts professionals de la gastronomia catalana, música en directe i una selecció de peces elaborades al nostre taller de confecció, Confecció Ared.

La Nit d’Ared ha estat possible gràcies a la col·laboració de:

Daniel Jordà, VER AGUAS, Ada Parellada, Bilbao Berria, Ca La Nuri, Sauleda, Sorli, Fundació Setba, Fundació Palo Alto, Torres, Raventós i Blanc, Vallformosa, Auara, Cellers Tarroné, Sagardi, Consum, Mercedes Com Events, Palo Alto Market, Hotel Mandarin, Miriam Quevedo, Martiderm, Hotels Guitart, Flash Flash, Volotea, KaveHome, Sardà, Clece, Fundació Catalonia, Villa Reyes, Concep-t, DM Barcelona, Dasler, IT Comunicación, La Redoute, Grupo Lamadrid, By Twice, Pasarela Barcelona, Playoff, Un Nouaire, PubliVip, Casa Gay, Escola Hostaleria Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi, Beli Klein, Mónica Sola i Elisenda Roca.