Fundació Ared i UN NOUAIRE s’uneixen en favor de la inclusió social i laboral

Fundació Ared i l’editorial un nouaire s’uneixen en favor de la inclusió social i laboral de persones en risc d’exclusió social.

UN NOUAIRE, editorial promotora de la cultura catalana, es suma en favor de la inclusió social destinant el 10% de les vendes del seu llibre d’artista NO ENS PENDRAN LA VEU al projecte “Menjador Social” de Fundació Ared, que garanteix dos àpats diaris complerts i facilita aliments i productes de primera necessitat a persones en situació d’alta vulnerabilitat.

L’aliança entre Fundació Ared i Un Nouaire, que neix el passat mes de gener, i contribueix durant tot el 2021 al dret a una alimentació saludable, al mateix temps que facilita l’economia domèstica de les persones que atenem a l’entitat, la qual s’ha vist greument impactada durant la crisis sociosanitària generada per la Covid-19.

Durant el primer trimestre de l’any, aquesta iniciativa ja ha aconseguit recaptar 4.508.57€ a benefici del projecte MENJADOR SOCIAL, que té per objectiu assegurar l’accés a unes condicions de vida digne dels seus beneficiaris i beneficiàries, prevenir malalties relacionades amb els aspectes alimentaris, i treballar els hàbits de salut i alimentació de les persones beneficiàries, directa i indirectament.

En el llibre NO ENS PRENDRAN LA VEU, les obres de les artistes Marta Ballvé, Laura Iniesta, Anet Duncan i Núria Rossell acompanyen els textos de vint-i-quatre dones valentes i compromeses. Un llibre fet des de l’activisme i amb mirada de dona.

El fil conductor del llibre és un glossari de paraules que conviden a la reflexió. A partir de conceptes com empoderament, ecofeminisme, llibertat, terra, frontera, independència, solidaritat, sororitat, justícia, sostenibilitat, educació, compromís, migració, identitat… vint-i-quatre dones, entre les que, entre d’altres, hi trobem escriptores, periodistes, actrius, poetes, científiques, i on Judit Mascó, presidenta de Fundació Ared hi suma la seva veu, parlen des de l’activisme i el compromís amb la defensa dels drets i llibertats de les dones, dels pobles i de totes les minories silenciades.

Des de Fundació Ared volem agrair la col·laboració i compromís d’UN NOUAIRE amb l’entitat a través del projecte “Menjador Social”. Juntes sumem esforços per una societat sense exclusió!