Actes

Gràcies Teresa!

“Tot passa i tot queda” … Quina raó tenia Antonio Machado!

Tot passa, Teresa, tot arriba. La vida va sembrant amor i trobant persones com tu, com tants éssers humans que organitzen la seva vida al voltant del donar-se als més vulnerables per fer-los lliures. També va arribar el 19 de juliol del 2018, data marcada en el calendari per expressar-te el nostre reconeixement i agraïment.

Tot queda, Teresa. No només a la nostra memòria, sinó sobretot en la vida de les persones que han trobat una oportunitat a la Fundació que vas crear fa gairebé 25 anys. Tot queda gravat en els professionals que formem part de l’equip d’Ared i Salta: la teva lluita, el teu persistència, el teu amor per la feina, la teva creativitat, la teva indignació davant el que ha de canviar i la teva immensa tendresa cap a les dones privades de llibertat.

Queden també les paraules que ens vas dirigir a tots els que ens sumem a la voluntat fundacional en aquest històric dia. Ho passarem en format electrònic, i li donarem una importància semblant als Estatuts que van fundar l’entitat. Serà la nostra Carta Magna.

Tot queda, Teresa, com quedarà gravat per sempre l’abraçada que li vas donar el teu fill, i les paraules que et va dirigir al vídeo sorpresa: “Ared podrà seguir el seu propi camí sempre que sàpiga escoltar-te i estar amb tu”

Un homenatge entranyable! Des del més profund i dirigit al teu gran cor. L’amor que has regalat al llarg d’aquests 25 anys tornava a tu en forma de regals, abraçades, petons, flors, gestos, detalls, signatures, col·laboracions, megafonia, tarima, música, vídeos, balls, ritmes, brindis, mirades, somriures, salutacions, trobades, re-trobades, presències, col·laboradors, entitats, administracions públiques, nens i nenes, fills, néts i besnéts de les persones que han trobat a Ared i Salta un futur millor.

Gràcies a tots per haver-vos sumat al merescut homenatge!

Documents:

Infofeicat 31_2