Actualitat

Iniciem nou programa adreçat a dones que pateixen Fibromiàlgia i/o Síndrome de Fatiga Crònica

Iniciem, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, un nou programa d’inserció laboral adreçat a dones que pateixen Fibromiàlgia i/o Síndrome de Fatiga Crònica.

Programa d’inserció laboral dirigit a dones que pateixen Fibromiàlgia i/o Síndrome de Fatiga Crònica.

• Data d’inici: Dilluns 17 de desembre de 2018.
  • Data de finalització: Dimarts 31 de desembre de 2019.
  • Adreça on es portaran a terme les accions: Fundació Ared – carrer de Zamora, 103-105, baixos. Barcelona. Es pot accedir en transport públic: metro Marina (línia 1) o Bogatell (línia 4).

Aquest projecte pretén incrementar l’apoderament de dones afectades per Fibromiàlgia i/o el Síndrome de Fatiga Crònica així com per altres malalties com la hipersensibilitat sensorial i la hipersensibilitat química múltiple, malalties moltes vegades relacionades entre si. per facilitar el seu accés i la seva reincorporació novament al mercat laboral. Per aconseguir aquest objectiu realitzarem actuacions individuals i grupals amb les dones participants i també amb les empreses col·laboradores, per tal de sensibilitzar sobre aquest col·lectiu en concret i millorar la seva incorporació a l’empresa amb èxit.

Per a més informació o derivacions de dones interessades en participar, les dades de contacte són:
Tècnica referent: Marta Jornet.
Correu electrònic: mjornet@fundacioared.org
Telèfon: 93 351 38 65.