Actualitat

Iniciem un nou programa d’orientació, capacitació i inserció laboral de joves

Encetem un nou programa d’orientació, capacitació i inserció laboral de joves d’entre 16 i 29 anys.

És totalment gratuït atès que està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil. En adjunt us enviem la difusió del projecte.

• AredJove: programa d’orientació, capacitació i inserció laboral.
  • Data d’inici: Dilluns 17 de desembre de 2018.
  • Data de finalització: Dimarts 31 de desembre de 2019.
  • Adreça on es portaran a terme les accions: Fundació Ared – carrer de Zamora, 103-105, baixos i segon pis. Barcelona.
  • Es pot accedir en transport públic: metro Marina (línia 1) o Bogatell (línia 4).

L’objectiu general del projecte “AredJove:
 programa d’orientació, capacitació i inserció laboral de joves” és afavorir la integració laboral dels participants i pretenem portar a terme actuacions i activitats que reforcin l’ocupabilitat i les competències professionals de les persones joves no ocupades, mitjançant una combinació de mesures (formació, orientació i prospecció). Ens adrecem a un grup de joves, d’entre 16 i 29 anys, inscrits al registre de garantia juvenil.

Per a més informació o derivacions de joves, les dades de contacte són:

Tècnica referent del programa: Helena Herce.
Correu electrònic: joves@fundacioared.org
Telèfon: 93 351 38 65.