Judit Mascó a Universo Santi

Els nous uniformes d’Universo Santi, dissenyats i produïts per Salta, empresa d’inserció. Ahir dia 16 d’octubre, el restaurant Universo Santi, promogut per l’entitat sense ànim de lucre Fundación Universo Accesible, que al mateix temps està patrocinada per DKV Integralia, va presentar els nous uniformes per a la seva plantilla dissenyats i produïts per l’empresa d’inserció Salta de Fundació Ared. Judit Mascó, presidenta de la fundació, va viatjar fins a Jerez per tal de visitar el projecte Universo Santi i veure el resultat d’aquesta col·laboració.

Universo Santi es va inaugurar el 2017, en concret el 27 d’octubre, amb l’objectiu d’unir la millor cuina i la integració laboral i social de persones amb diversitat funcional. Per a dur-ho a terme, la seva plantilla està formada únicament per persones amb discapacitat, que realitzen tasques d’atenció al públic i serveis dins del restaurant. Així, Universo Santi s’ha convertit en l’únic restaurant del món d’alta cuina amb la totalitat de la plantilla formada per persones amb diversitat funcional. I a més, ara, amb els uniformes produïts per la Fundació Ared, una organització dedicada a la inserció de dones en risc d’exclusió social, s’ha convertit en un projecte 100% social.

Notícia 20 Minutos