Actualitat

Judit Mascó, presidenta de la Fundació Ared, Premi FIDEM a la Corresponsabilitat i l’Emprenedoria Social

La presidenta de la Fundació Ared, Judit Mascó, ha estat mereixedora del Premi FIDEM 2022 a la Corresponsabilitat i l’Emprenedoria Social.

L’acte, celebrat aquest 15 de novembre, coincidia amb el 25è aniversari de la Fundació Internacional de la Dona Emprenedora (FIDEM) i la presidenta de la nostra entitat va rebre el guardó de mans d’un referent del compromís social com Sor Lucía Caram.

Un merescut reconeixement a una persona excepcional i absolutament compromesa amb la nostra entitat i els nostres valors des del primer dia. Al mateix temps, suposa una gran empenta per totes les persones que formen Ared, ja que distincions com aquesta animen a seguir treballant amb la màxima força i convicció per assolir els nostres objectius.

Traslladem també l’enhorabona a FIDEM per aquest quart de segle defensant la igualtat efectiva i potenciant el creixement personal i professional per a la visibilitat de les dones i la seva influència a la societat. Una tasca molt necessària.

Més informació AQUÍ.

Fotos: Fundació FIDEM / Fundació Ared