La Fundació Ared a l’Smart City Expo World Congress

La Fundació Ared, com a entitat col·laboradora del Programa Incorpora de l’Obra Social “la Caixa”, va assistir a la SMART CITY Expo Word Congress que es va celebrar els dies 13-14 i 15 de novembre en les instal·lacions de la Fira de Barcelona. En aquesta ocasió, dins del STAND de l’empresa FCC on hi havia una Fira de l’Ocupació en el marc de les noves tecnologies.

L’objectiu d’aquesta participació era que els beneficiaris del Programa Incorpora tinguessin la possibilitat de deixar i defensar la seva candidatura, utilitzant els nous mitjans que ens ofereix la nova era digital: amb un USB, dins d’una APP, Codi QR, etc.

Van assistir-hi uns 30-40 beneficiaris d’Incorpora per poder optar i inserir-se dins de l’empresa FCC, principalment en perfils de: administratius, netejadors, jardiners i operaris de manteniment.