Actualitat

La Pilar finalista del Premi de Relats “Mira’m als ulls” de La Soci

El 10 d’octubre va ser un dia molt intens però, tot i que estàvem pendents de les noticies, vàrem saber gaudir d’una nit màgica.
Acompanyada pels seus fills i nets, la Pilar Sala, voluntària de la Fundació Ared, recollia al CaixaForum el reconeixement com a finalista del Premi de Relats Mira’m als ulls que organitza l’ Associació del Personal de ”la Caixa”.

Volem agrair La Soci per donar a la Pilar aquesta oportunitat d’explicar en un relat allò que la fa feliç. Agraïm a la Carme, també voluntaria d’Ared el seu suport a la Pilar a donar forma al seu relat, quin gràn tàndem. I, sobretot, moltes gràcies Pilar per compartir amb tots nosaltres la teva energia que tant necessitem per avançar dia a dia….