Un any més, Fundació Ared i el Mestre flequer Daniel Jordà ens unim amb motiu del dia de la Dona

El proper dimecres 15 de març, en el marc de la celebració de 8 de març 2023, viurem una experiència solidària i única de la mà del mestre former Daniel Jordà, campió del millor Panettone d’Espanya.

En Daniel, acompanyat en aquesta ocasió de la Judit Mascó, presidenta de la Fundació Ared i dels forners Josep Ramon Cases i Christophe Louie, grans referents internacionals del sector, parlaran sobre els secrets i les seves millors tècniques per aconseguir un Panettone insuperable.

Us esperem a tots a les 18:00h, en una connexió en directe, a aquesta Masterclass Solidària en suport del projecte d’Ared “DONA” un Pas, des del qual Fundació Ared impulsa actuacions d’orientació i inserció laboral, i de formació i capacitació integral per dones que han patit violència masclista.

Agraïm la col·laboració de Cereal, Europastry i Farines Moretó!

Dia i hora: dimecres 15 de març, 18:00 h.
Modalitat: online
Preu: 10 euros