Nou logotip per la celebració dels 25 anys de la Fundació Ared

Aquest any complirem vint-i-cinc anys treballant per a la inserció de persones en risc d’exclusió social i una de les novetats que s’aproximen en aquest any de celebració és aquest fantàstic logo a l’alçada d’una ocasió com aquesta.

Al ser un fet important per a nosaltres, no podíem portar-ho a terme d’una altra manera que no fos seguint el mateix criteri que ens ha caracteritzat al llarg de tots aquests anys en la nostra tasca diària per la inclusió social. Posar a les persones al centre a l’hora de treballar i prendre decisions.

És per aquest motiu que per realitzar el disseny d’aquest logotip vam decidir que fos una tasca que impliqués a tota la Fundació Ared, així que vam consultar a treballadors, voluntaris i alumnes quins valors s’identifiquen més amb l’entitat. Com a resultat d’aquest sondeig d’opinió, els valors que van resultar com els més votats a l’hora de relacionar-los amb la Fundació Ared van ser:

FORMACIÓ, DONA, SUPERACIÓ, DEDICACIÓ,
OPORTUNITAT, LLIBERTAT

Per dur a terme aquest difícil projecte d’encabir tota aquesta informació en un logotip, vam optar per donar una oportunitat a dones joves i amb talent. Tenint clar el perfil que volíem que s’encarregues de fer el nou logotip. Ens vàrem posar en contacte amb escoles de disseny, a les quals vàrem demanar la seva col·laboració. Després de rebre diferents opcions, totes elles capaces de captar l’essència i els valors d’Ared, ens va tocar la difícil tasca d’escollir un d’entre tots ells.

Finalment el logotip escollit per a celebrar el 25è aniversari de la Fundació Ared és el que ens va fer arribar la Itziar Lorente, una estudiant de 2n de Comunicació Audiovisual a la UPF. El logotip que ens va dissenyar, representa molt bé els nostres valors i la nostra ambició de seguir superant-nos de cara al futur i que segons ella mateixa simbolitza: “una fletxa que avança”, que representa la felicitat i gratitud d’aquestes dones que poden reinserir-se a la societat gràcies a Ared i com avancen i se superen cada dia cap a un futur millor. La fletxa també simbolitza el fet de tornar a començar, la segona oportunitat.

Gràcies Itziar pel teu treball que representa tan bé els nostres 25 anys d’història!

Gràcies a tots i totes per ser amb nosaltres i per formar part d’aquesta celebració i bona causa!