Recollim la Creu de Sant Jordi

Ahir dia 16 de maig de 2019, la fundadora Teresa Rodríguez i l’actual presidenta de la Fundació Ared, Judit Mascó, van tenir el plaer de poder recollir la CREU DE SANT JORDI 2019 atorgada per la Genaralitat de Catalunya.

La Creu de Sant Jordi s’atorga a la Fundació en el seu vint-i-cinquè aniversari, fet que  encara la fa ser més valuosa dins l’entitat. Aquest guardó reconeix la feina que fa l’entitat per la integració social i laboral de persones en situació d’exclusió social, principalment dones procedents de centres penitenciaris i de serveis socials. També valora tota la tasca que hi ha darrera de la fundació de promocionar l’accés d’aquestes persones a la ciutadania.

Tal com explica la seva fundadora, Teresa Rodríguez, és “una gran alegria per tots els membres de la fundació poder recollir aquest premi doncs feia anys que perseguíem aquest somni i ha arribat en el moment del vint-i-cinquè aniversari que encara ens fa més feliços a tots!”​​​​​​​