Actes

Fundació Ared al Poblenou Open Day

El pròxim dissabte 7 de maig, vine a Fundació Ared i gaudeix de les activitats que hem organitzat per al Poblenou Open Day!

Taller per a aprendre a confeccionar un moneder de cuir personalitzat:

Confecció d’un moneder de cuir a través d’un patró proporcionat per la professora. Aprendrem a elaborar-lo a mà.

Aquest taller va dirigit a persones sense experiència o molt poca en el món de la costura, i amb inquietud i motivació per a aprendre a cosir i desenvolupar les seves habilitats i coneixements en la matèria.

Tant si tens experiència com si no, vine, participa en el taller i confecciona un moneder personalitzat en unes instal·lacions de confecció industrial al cor de Barcelona!

INFORMACIÓ:

• Durada: 1 hora
  • Experiència: no cal experiència prèvia
  • Places màximes per taller: 10 persones
  • Horaris disponibles:

De 12:00 a 13:00

De 13:30 a 14:30

INSCRIPCIONS: somared@fundacioared.org

Professora amb 32 anys d’experiència en el sector de la confecció i formadora del Certificat de Professionalitat de Retocs i Adaptacions de peces i articles en tèxtil i pell que impartim a Fundació Ared.

Tastet d’un aperitiu de Càtering Ared amb maridatge de vi blanc Ciutat Nua:

Tastet d’una deliciosa proposta de Càtering Ared, elaborada artesanalment al cor de Barcelona. Per a gaudir d’una experiència completa de degustació, durem a terme un maridatge a través del vi solidari Ciutat Nua* de Raventós i Blanc, un vi blanc ecològic 100% xarel·lo i de mínima intervenció.

Vine a conèixer-nos i a gaudir d’una experiència gastronòmica amb impacte social!

*Ciutat Nua és un projecte social, de Raventós i Blanc en col·laboració amb Fundació Ared, que té per objectiu facilitar la inserció sociolaboral de persones privades de llibertat

INFORMACIÓ:

• Escollir entre els següents horaris:

De 12:00 a 13:00

De 13:00 a 14:00

De 14:00 a 15:00

INSCRIPCIONS: somared@fundacioared.org

El pròxim dissabte 7 de maig, vine a Fundació Ared i gaudeix de les activitats i contribueix a generar noves oportunitats! T’esperem!