ActualitatFormació

Beques Cuidopia: inici del Certificat de Professionalitat en Atenció Sociosanitària a Persones Dependents

Aquest dilluns 29 d’agost hem iniciat un nou curs a la Fundació Ared per obtenir el Certificat de Professionalitat en Atenció Sociosanitària a Persones Dependents a Institucions Socials. Es tracta d’una formació totalment gratuïta gràcies a les Beques Cuidopia, per millorar les capacitats d’ocupabilitat i d’inserció laboral de l’alumnat i mantenir-ne el lloc de treball.

Durant el curs, 15 alumnes realitzaran un total de 370 hores de formació teoricopràctica, ajustada a les necessitats del mercat i d’alta qualitat, basada en el model d’atenció centrat en la persona, amb un professorat amb àmplia experiència docent i especialitzat en l’àmbit d’actuació psicosocial i sanitari. També, duran a terme 80 hores de pràctiques en empreses líders al sector de les cures.

Aquesta formació va dirigida a persones que es troben en situació de vulnerabilitat, amb una clara vocació pel sector sociosanitari que busquen millorar la seva ocupabilitat a través d’una formació especialitzada que els doti eines tècniques i coneixements professionals per poder donar resposta a les necessitats assistencials de les persones grans i dependents. A més, aquest curs busca posar en valor la figura del i la cuidadora.

Cuidopía és un programa social de formació en cures de Johnson & Johnson i Janssen que, juntament amb Fundación Tomillo i Fundació Ared, ofereix beques per cursar aquesta formació per a persones amb vocació al sector de les cures, una sortida laboral amb una alta demanda.
• Johnson & Johnson i Janssen impulsen a nivell econòmic la donació total establerta per executar la formació.
• Fundación Tomillo, per la seva banda, planifica, organitza i supervisa la posada en marxa i el desenvolupament del projecte.
• Fundació Ared realitzem la formació a les nostres instal·lacions i amb el nostre equip docent.

Més informació: http://www.cuidopia.es/becas
Des de Fundación Ared, estem molt agraïdes a Johnson & Johnson, Janssen i Fundación Tomillo per
fer possible aquesta formació
i oferir, a través d’ella, noves oportunitats de vida