“DONA” un pas contra la violència masclista!

Des de la Fundació Ared, ens sumem al  procés de creixement i reinserció de les dones que han patit violència masclista.

Amb el nou projecte “DONA” un Pas, volem augmentar l’apoderament de 25 dones víctimes de violència masclista per facilitar la recuperació de la seva vida i la reinserció i manteniment al mercat de treball. El programa aborda la gestió de les emocions impulsant actuacions d’orientació, inserció laboral, de formació i capacitació integral.

Des de la Fundació Ared creiem fermament que la violència contra les dones és una violació dels drets humans, i és una responsabilitat de tots lluitar per la no violència.

“DONA” un pas! Suma’t

Recorda que per donacions superiors a 100€ necessitem identificar al donant.
No t’oblidis d’enviar-nos les teves dades.
Gràcies!

LA SOLIDARITAT TÉ AVANTATGES

*La teva aportació té beneficis fiscals, pots desgravar-la fins a un 80%

ELS PRIMERS 250€
Pots desgravar-te el 80% de tots els donatius fets a ONGs (inferiors a 250€). Per exemple, si fas una aportació de 200 euros anual, et suposa un cost de 40 euros.
A PARTIR DE 250€
Pots desgravar-te el 40% de l’import global de tots els teus donatius a ONGs i fundacions si superen els 250€.
DE L’APORTACIÓ
Com a empresa podreu deduir-vos el 40% de l’impost de Societats.
A PARTIR DEL 3r ANY
A partir del 3r any donant a una mateixa associació una quantitat igual o superior a la de l’exercici anterior, us podeu deduir un 50% de l’impost de Societats.