T’esperem el dijous 28 d’octubre a
LA NIT D’ARED
Un esdeveniment únic que fusionarà gastronomia, tèxtil i valor social en un entorn màgic!

Amb el teu suport, aquest any, volem que la màgia de La Nit d’Ared ajudi a millorar l’ocupabilitat de les dones en situació de major vulnerabilitat que atenem a Fundació Ared. En els darrers mesos i degut al profund impacte de la Covid-19, hem viscut una transformació evident de la naturalesa i la intensitat de les necessitats socials, fet que ha incrementat clarament el nombre de persones en situació de pobresa i exclusió acompanyades per la Fundació Ared.

En el marc incomparable dels jardins de Palo Alto viuràs una experiència gastronòmica inclusiva organitzada per Catering Ared. Comptarem amb la participació i col·laboració de reconeguts professionals de la gastronomia catalana en un ambient relaxat i distès, on també hi trobaràs una selecció de peces elaborades al nostre taller de confecció.

Vine a compartir amb nosaltres la nit més especial de Fundació Ared i, aquest any, deixa’t sorprendre amb la nostra tornada.

És moment de trobar-nos.
Reserva la teva plaça, t’estem esperant!

Participa a La Nit d’Ared!

RESERVA LA TEVA ENTRADA

Entrada individual

RESERVA LA TEVA TAULA SOLIDÀRIA
Una taula sencera per a 10 persones amb logotip identificatiu

NO POTS VENIR?

Fila 0

EMPRESA COL·LABORADORA

Ens ajudes a fer possible La Nit d’Ared?

LA SOLIDARITAT TÉ AVANTATGES

*La teva aportació té beneficis fiscals, pots desgravar-la fins a un 80%

ELS PRIMERS 150€
Pots desgravar-te el 80% de tots els donatius fets a ONGs i fundacions fins a un màxim de 150€.
A PARTIR DE 150€
Pots desgravar-te el 35% de l’import global de tots els teus donatius a ONGs i fundacions si superen els 150€.
A PARTIR DEL 3er ANY
Pots desgravar-te el 40% de tots els donatius fets a ONGs i fundacions si arriben als 150€ o superen aquest import i han estat fets durant un mínim de tres anys.
DE L’APORTACIÓ
Com a empresa podreu deduir-vos de l’impost de societats el 35% de l’aportació a la nostra entitat.
A PARTIR DEL 3er ANY
A partir del 3r any que aporteu una quantitat igual o superior us podeu deduir un 40%
DE LA BASE IMPOSABLE
La base d’aquesta deducció no pot excedir del 10% de la base imposable del període impositiu. Les quantitats que excedeixin d’aquest límit es podran aplicar en els períodes impositius que finalitzin en els 10 anys immediats i successius
Persones Físiques
ELS PRIMERS 150€
A PARTIR DE 150€
Persones Jurídiques
DE L’APORTACIÓ
DE LA BASE IMPOSABLE

Fundació Ared garanteix que totes les activitats de La Nit d’Ared estan organitzades seguint estrictament les normes i recomanacions indicades pel Procicat, per la COVID-19.
Així mateix, es recorda a tots els assistents la necessitat de complir amb les mesures de protecció individual, segons el que marquin les normatives sanitàries en vigor, sobre mesures addicionals de prevenció i protecció de la COVID-19. Podeu consultar-les a https://web.gencat.cat/ca/activem/restriccions-territorials/catalunya/#bloc1