Acompanya’ns en aquesta trobada de persones, empreses i entitats que creiem en les noves oportunitats.

Entrada individual

Taula sencera per a 8 persones amb logotip identificatiu

Aportació lliure

Aquestes aportacions son donatius al projecte de la Fundació Ared i gaudeixen de beneficis fiscals.

T’esperem a La Model, l’antic centre penitenciari de Barcelona, el dimecres 28 de setembre.

Amb la teva col·laboració farem de la Nit d’Ared una vetllada per celebrar que la inserció social i laboral de les persones en situació de vulnerabilitat és possible!

La Nit d’Ared serà un tast gastronòmic, organitzat per Catering Ared, en col·laboració amb reconeguts professionals de la gastronomia catalana.

Comptarem amb l’Elisenda Roca com a conductora de l’acte i amb la participació de Faustino Garcia Zapico i Begoña Longoria impulsors del model alternatiu d’intervenció educativa en el context penitenciari, que fa realitat la frase “una altre presó és possible”.

Dimecres 28 de setembre, 20h

La Model, c/ Entença,155 Barcelona

Si necessites més informació o tens dubtes sobre el procés de compra contacta’ns lanitdared@fundacioared.org

AQUESTA NIT D’ARED LA FEM ENTRE TOTS i TOTES! Per col·laborar amb nosaltres a través de donació de producte, serveis o d’un patrocini contacta amb carmeocana@fundaciaored.org