Treball en xarxa

Fundación Áurea, Health Warriors i Fundació Ared ens unim per oferir lots d’aliments

Des de l’inici del confinament, la solidaritat ha estat una constant entre totes les empreses amigues i entitats de Barcelona que fem xarxa. Entre unes i altres, ens hem ajudat a ajudar.

Durant aquest temps de crisi sanitària i social han estat moltes les empreses, entitats i associacions que ens han ofert la seva ajuda. Gràcies a les seves donacions d’aliments i de productes bàsics hem pogut preparar lots per a les famílies que més ho necessiten. En nom de tot l’equip d’Ared i de totes les persones que atenem, una vegada més, moltes gràcies, de tot cor.

Ens hem unit amb Fundación Áurea i Health Warriors per oferir aquests lots tan necessaris

Aquesta cadena tan bonica de solidaritat ha desembocat en una col·laboració que va més enllà. Ens hem unit amb Fundación Áurea i Health Warriors, dues de les organitzacions que realitzen donacions a Ared, per oferir aquests lots tan necessaris a altres entitats de Barcelona.

Com funciona aquesta col·laboració amb Fundación Áurea i Health Warriors?

Des de l’empresa d’inserció de l’entitat, Salta, treballem per Fundació Áurea recollint a Mercabarna, cada dimecres i divendres, aliments que es destinaran per a preparar lots d’aliments. Un cop recollits aquests aliments, des de les instal·lacions de Fundació Ared, preparem lots de menjar que completem amb productes bàsics que ens proporciona Health Warriors, i altres col·laboradors de Fundación Áurea com Mercabarna, Pepsico i Banco Farmacéutico. Des de les instal·lacions de Fundació Ared (C/ Zamora 103 -105 de Barcelona) entreguem els lots que hem preparat gràcies a Fundación Áurea i Health Warrios a entitats de la ciutat que en necessiten per fer-los arribar a les persones que atenen.