Treball en xarxa

Judit Mascó i els restaurants Ca la Nuri s’uneixen per recaptar fons per a Fundació Ared

Aquest dimarts, el restaurant Xiroi Ca la Nuri ha acollit l’acte de presentació de la campanya solidària Padrins Arrossaires on la nostra presidenta, Judit Mascó, és la Padrina Arrossaire d’aquesta edició.

En aquest esdeveniment ens han acompanyat Martina Klein, Vanesa Lorenzo, Juan Avellaneda, Mag Lari, Carles Sans, Paula Jornet, i una llarga llista de joves convidades i convidats, per a degustar l’arròs solidari a favor de la nostra fundació i per donar-nos el seu suport.

La finalitat d’aquesta campanya és contribuir amb la tasca de la Fundació Ared recaptant fons a través del plat insígnia de Ca la Nuri, la seva paella, on part de la seva venta es destinarà a la fundació.

La col·laboració entre Ca la Nuri i Fundació Ared s’estén a d’altres àmbits, ja que treballen conjuntament per la inserció laboral de les persones formades en els cursos de cuina de l’entitat
. Tanmateix, Ca la Nuri ofereix àpats gratuïts cada mes destinats al “treballador del mes” de Salta, l’empresa d’inserció de l’entitat.

Fes clic aqui per veure el video:

Imatges: