Treball en xarxa

Reforcem el treball en xarxa per fer front a la crisi de la Covid-19

La crisi social i sanitària a causa de la Covid-19 està sent molt més dura i severa amb les famílies més vulnerables. Per donar una resposta ràpida a les necessitats bàsiques de les persones en risc d’exclusió que atenem a l’entitat hem passat a l’acció preparant lots d’aliments i productes bàsics gràcies a les donacions que hem rebut.

El treball en xarxa: clau per fer front a la crisi social a causa de la Covid-19

A Fundació Ared, tot i la situació d’excepcionalitat que estem vivint, seguim acompanyant i fent seguiment a les persones que atenem a l’entitat. Fruit d’aquest contacte constant, l’equip d’educadores socials d’Ared van detectar de seguida que les nostres alumnes i part de les persones treballadores de l’empresa d’inserció necessitaven una ajuda addicional per fer front a aquest període de crisi.

Gràcies a la solidaritat de moltes empreses i entitats hem aconseguit proporcionar a totes aquestes persones l’ajuda que necessitaven quant a alimentació i productes d’higiene bàsics. Per això, volem donar les GRÀCIES a Fundación Áurea, al Banc dels Aliments, a Food For Good BCN, a Social Fooding, a Health Warriors BCN, a Disfruta & Verdura, als supermercats Consum, a l’Associació La Nau i a totes i tots qui, amb les vostres aportacions, ajudeu a l’entitat a donar resposta a les persones qui més ho necessiten.

Podem dir ben orgulloses que aquesta crisi social i sanitària a causa de la Covid-19 ha tret el millor de totes nosaltres.

Articles relacionats