Fes-te soci/sòcia

Contribueix amb aportacions periòdiques al bon funcionament de la Fundació Ared i ajuda’ns a crear una societat lliure d’exclusió social.

Les persones sòcies de Fundació Ared fan possible la continuïtat dels projectes de l’entitat.

El teu compromís ens permetrà complir la nostra missió de promoure l’accés a la plena ciutadania de persones en alt risc d’exclusió social, fomentant la seva autonomia mitjançant la formació i l’acompanyament cap a la inserció laboral.

Fes-te soci o sòcia amb un donatiu periòdic

Fixa l’import i la periodicitat de la teva aportació.

Sigui quina sigui, contribuiràs a tornar l’esperança a moltes persones en el seu camí cap a la plena ciutadania.

Recorda que per a donacions superiors a 100€ necessitem identificar al donant.
No t’oblidis d’enviar-nos les teves dades.
Gràcies!

LA SOLIDARITAT TÉ AVANTATGES

*La teva aportació té beneficis fiscals, pots desgravar la teva aportació fins a un 80%.

TENS DUBTES? ET TRUQUEM.

Fes clic aquí i aviat ens posarem en contacte amb tu

Per què col·laborar amb la Fundació Ared?

Amb la teva donació, contribueixes a fer possible que projectes com aquests segueixin endavant.