Fes-te soci/sòcia

Contribueix amb aportacions periòdiques al bon funcionament de la Fundació Ared i ajuda’ns a crear una societat lliure d’exclusió social.

Les persones sòcies de Fundació Ared fan possible la continuïtat dels projectes de l’entitat.

El teu compromís ens permetrà complir la nostra missió de promoure l’accés a la plena ciutadania de persones en alt risc d’exclusió social, fomentant la seva autonomia mitjançant la formació i l’acompanyament cap a la inserció laboral.

Fes-te soci o sòcia amb un donatiu periòdic

Fixa l’import i la periodicitat de la teva aportació.

Sigui quina sigui, contribuiràs a tornar l’esperança a moltes persones en el seu camí cap a la plena ciutadania.

Recorda que per a donacions superiors a 100€ necessitem identificar al donant.
No t’oblidis d’enviar-nos les teves dades.
Gràcies!

LA SOLIDARITAT TÉ AVANTATGES

*La teva aportació té beneficis fiscals, pots desgravar la teva aportació fins a un 80%.

ELS PRIMERS 150€
Pots desgravar-te el 80% de tots els donatius fets a ONGs (inferiors a 150€). Per exemples, si fas una aportació de 120 euros anual, et suposa un cost de 24 euros.
A PARTIR DE 150€
Pots desgravar-te el 35% de l’import global de tots els teus donatius a ONGs i fundacions si superen els 150€.
A PARTIR DEL 3er ANY
Pots desgravar-te el 40% de tots els donatius fets a ONGs i fundacions si arriben als 150€ o superen aquest import i han estat fets durant un mínim de tres anys.
DE L’APORTACIÓ
Com a empresa podreu deduir-vos de l’impost de Societats el 35% de l’aportació a la nostra entitat.
A PARTIR DEL 3r ANY
A partir del 3r que aporteu una quantitat igual o superior us podeu deduir un 40%.
DE LA BASE IMPOSABLE
La base d’aquesta deducció no pot excedir del 10% de la base imposable del període impositiu. Les quantitats que excedeixin d’aquest límit es podran aplicar en els períodes impositius que finalitzin en els deu anys immediats i successius.

TENS DUBTES? ET TRUQUEM.

Fes clic aquí i aviat ens posarem en contacte amb tu

Per què col·laborar amb la Fundació Ared?

Amb la teva donació, contribueixes a fer possible que projectes com aquests segueixin endavant.