Actualitat

Presentem a la 080 Barcelona Fashion la nostra pròpia marca de vestuari professional

La 23ena edició de la 080 Barcelona Fashion ha mostrat avui la seva vessant més solidària reservant la darrera jornada de la seva agenda oficial a la desfilada de moda laboral i uniformitat organitzada per la Fundació Ared al recinte modernista de Sant Pau.

Tal  com han fet creadors  emergents,  dissenyadors  independents  i  marques  de  llarga trajectòria,  la Fundació  Ared ha pujat a la passarel·la  barcelonina  i ho ha fet per mostrar el fruit del seu  projecte d’inserció, dedicat a la integració social i laboral de persones en risc d’exclusió social.

“Coincidint amb el nostre 25è aniversari, presentem aredtextil by fundacioared, el nostre propi segell de moda professional i uniformitat per a diversos sectors d’activitat ”, ha explicat Judit Mascó, presidenta d e la Fundació Ared. “Tot i que l’empresa d’inserció té una trajectòria de més d’una dècada, llençar al mercat la  nostra  pròpia  marca  és una  fita  històrica  per  visibilitzar  i impulsar  la nostra  tasca  i promoure  les iniciatives socials d’organitzacions i empreses.”

“aredtextil by fundacioared evoca els nostres valors de professionalitat, esforç i compromís i és el resultat de la dedicació i la il·lusió de persones que són referents indiscutibles de superació en situacions de gran complexitat”,  ha afirmat Pepa Morató, directora de la Fundació Ared i la seva empresa d’inserció. “Les empreses i institucions que aposten per les peces d’aredtextil by fundacioared, ja disponibles al mercat, opten per la qualitat i el disseny mentre fan una elecció compromesa , conscients de la nostra realitat social,  així com generant  oportunitats  i contribuint  a la integració  social i creixement  de desenes  de persones en situació de vulnerabilitat.”

Maria Teresa Rodríguez, fundadora de l’entitat, ha posat de relleu el paper crucial de la Fundació Ared en el procés de transformació social: “som una xarxa amortidora del cop de l’exclusió i afavorim el salt ca p a la llibertat, l’ocupació digna, la reunificació de la família i l’autonomia personal.”

L’esdeveniment  de presentació d’ aredtextil by fundacioared  al recinte de Sant Pau ha comptat amb la presència de més de 400 convidats, entre els que han participat cares conegudes com les models Vanesa Lorenzo, Verónica Blume i Martina Klein, l’ex-tennista Àlex Corretja i el reconegut xef Nandu Jubany.

L’esdeveniment es va organitzar amb col·laboració de la Diputació de Barcelona.

Documents: